Mazurskie wyprawy - wakacje 2015.

W okresie wakacyjnym dzieci ze Świetlicy przy parafii NMP Królowej Polski w Olecku wzięły udział w jednodniowych wycieczkach na terenie Mazur. Realizacja tych wyjazdów była możliwa dzięki dofinansowaniu przez  Fundusz Pomocy Dzieciom i Młodzieży im. Matki Bożej z La Salette.
Wakacyjną przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzania wioski indiańskiej w Spytkowie. Z zaciekawieniem przysłuchiwaliśmy się  opowieściom o zwyczajach, kulturze i codziennym życiu Indian. Mieliśmy okazję obejrzeć ciekawe repliki indiańskich strojów, broni, zabawek i przedmiotów obrzędowych. Zwiedzanie wioski zakończyliśmy wspólnym ogniskiem i zabawami, w których nie zabrakło strzelania z łuku czy rzutu oszczepem.
Na kolejnej wycieczce wybraliśmy się do lunaparku w Giżycku. Oferowane tam atrakcje sprawiły nam dużą radość. Największym zainteresowaniem cieszyła się karuzela ośmiornica i mega mix, który był oblegany przez najstarszych. Ten dzień pełen wrażeń zakończyliśmy spacerem na molo i licznymi zdjęciami.
Podczas następnej wyprawy do Augustowa dalej towarzyszyła nam piękna pogoda. W czasie rejsu statkiem mogliśmy podziwiać otaczającą nas przyrodę i zobaczyć jak odbywa się śluzowanie. W Ełku podróżowaliśmy kolejką wąskotorową a w Suwałkach odwiedziliśmy aquapark. Najbardziej oblegane były super szybkie i długie zjeżdżalnie.
Wspólne wakacyjne wyjazdy pomogły nam bardziej się poznać i sprzyjały wzajemnej integracji. Wzbogaciły naszą wiedzę i doświadczenia, jak też pomnożyły radość. Drobne pamiątki zakupione podczas wakacji przez długi czas będą nam przypominały te wspólnie spędzone chwile.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za życzliwość i wsparcie finansowe, bez których te wyjazdy nie byłyby możliwe.  Naszą wspólną modlitwą obejmujemy wszystkie prowadzone przez Was dzieła.